سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا شیفته دلداده بدان که نام نیکش بر زبانها افتاده [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 97 مرداد 4 , ساعت 3:53 عصر

رویای دیدن همه‌ی دنیا،در ذهن بسیاری از ما وجود دارد. کانال‌های نشنال جئوگرافیک و دیسکاوری همیشه پر از کلیپ‌هایی از تمام جهان هستند، اما قطعاً دیدن این تصاویر فقط از روی صفحه‌ی تلویزیون کافی نیست. فقط می‌توان از این تصاویر، به لذت تجربه‌ی طبیعت، سفر تنهایی ماجراجویانه و گشت‌و‌گذار در اطراف شهرها، پی برد. مسافرت تنهایی به نقاط مختلف دنیا بسیار لذت‌بخش است. در اینجا قصد داریم بهترین مقصدها سفر انفرادی را بر اساس معیارهایی همچون ایمنی، فرهنگ، راحتی در سفر و اقامت طبق آخرین اطلاعات در سال 2018، معرفی کنیم. این مقصدها برای تنهایی سفر کردن بسیار مناسب هستند. پس اگر به دنبال مسافرت تنهایی هستید با ما همراه باشید.

 

سفرهای تنهایی- بالی اندونزی

در بین کشورهای مقصد توریست، بالی از ارزان‌ترین‌هاست. در یک اتاق راحت زندگی کردن، سه وعده غذا و چند قوطی نوشیدنی در روز، همه و همه برای شما در اینجا، 25 دلار در روز آب می‌خورد. اقامت و وسایل لازم و کالاها، در همه جا ارزان است ولی هر چقدر به سمت شمال بروید، ارزان‌تر خواهد شد. بالی یک انتخاب مناسب برای تنهایی سفر کردن است.

سفرهای تنهایی – اسکاتلند

نوشیدنی معروف اسکاتلندی، منظره، طبیعت خاص و بی‌نظیر و مردمان مهمان‌نواز، یک کشور را به مقصدی مشهور برای مسافرت تنهایی تبدیل خواهد کرد. این اتفاق برای اسکاتلند، افتاده است. در جاده‌های بکر، سفر کنید و از فرصت بی نظیر برای ماندن در طبیعت و کشف منظره‌های نفس‌گیر و رویایی و رودخانه‌های خروشان استفاده کنید. اسکاتلند یک جای رویای برای مسافرت تنهایی است.

سفرهای تنهایی- ایتالیا

دورتادور با درختان زیتون پر شده است. در بالای تپه‌ها پر از خانه‌های زیبا است. ساحل‌های درخشانی دارد. این‌ها فقط توصیفات کوتاهی از ایتالیا، اولویت توریستی آدم‌های تمام دنیا برای تنهایی سفر کردن است. در این میان، نوشیدنی ناب ایتالیا و باربیکیوهای کنار آن را فراموش نکنید. همه‌ی شهرهای ایتالیا در تمام سال همیشه پر از توریست هستند.

سفرهای تنهایی- ویتنام

شهرهای غیراصلی ویتنام و شهر هانوی (Hanoi)، جایی است که باید بودن در آن‌ها را تجربه کنید. مناظری که قلب‌تان را به تپش می‌اندازد و صمیمیت اهالی، غذای ارزان (بون‌چا را حتما امتحان کنید!) و خدمات مقرون به صرفه، سفری راحت و عالی برای شما به ارمغان خواهند آورد. تاکسی و ون، برای جابجایی شما در حدود 10 دلار یا کم‌تر است. این رقم برای مثال در آمریکا، برای جابجایی اندازه‌ی دو خیابان 30 دلار است، پس سفر تنهایی در ویتنام را حتما امتحان کنید.

سفرهای تنهایی- پاریس

نمی‌شود در مورد فرانسه حرف زد و به یاد برج ایفل نبود. تصویر ایفل در شب، نمایی منحصر به فرد به فرانسه و پاریس می‌دهد. کافی است به این تصویر فکر کنید تا بیش‌تر از این معطل نکنید و بلیط هواپیما خود را برای سفر به فرانسه رزرو کنید. برای کاتولیک‌ها و تاریخ‌دوستان، کلیسای نوتردام و اطراف آن با گربه‌های مومیایی قدیمی‌اش برای‌تان وسوسه‌انگیزترین خواهد بود. همین‌طور در (Les Invalides) هر ابزار جنگی که فکرش را بکنید پیش روی شماست.

سفرهای تنهایی- آفریقای جنوبی

یکی از شهرهای کم‌نظیری که باید در آفریقای جنوبی ببینید ژوهانسبورگ است. این‌جا به شهر طلا معروف است. ژوهانسبورگ مرکز خرید، تفریح و ماجراجویی است. تقریباً 402 کیلومتر از شهر که دور بشوید به پارگ کروگر خواهید رسید که یکی از مهم‌ترین مناطق شکار در آفریقا است. از مسافرت تنهایی به ژوهانسبورگ لذت ببرید.

سفرهای تنهایی- تایلند

همه در مورد بانکوک و پاتایا حرف می‌زنند، اما شهرهایی مثل فوکت (Phuket)، چیانگ مای (Chiang Mai)، خوی ساموی (Khoi Samui) و فی‌فی (Phi Phi)، هر کدام پر از جذابیت‌های خاص هستند. چیانگ مای، برای مسافرت تنهایی بهترین است. شهر باستانی بودا در اینجا واقع است. هنوز هم در اطراف شهر دیوارهای محافظ و خندق‌ها وجود دارند. این دیوارها در قرن 13 ام ساخته شده‌اند.

سفرهای تنهایی- مراکش

مغرب یا مراکش، جاذبه‌های متنوعی برای شما خواهد داشت. دیوارهای شهر مراکش (پایتخت مراکش هم نام کشور است)، در کوچه‌های باریک به رنگ قرمز و آجری هستند که در یک سفر تنهایی حس و حالی خاص برای‌تان خواهد داشت. شترسواری و عبور از صحرا، یکی دیگر از تجربه‌هایی است که در مراکش برای‌تان انتظار می‌کشد. بعد از آن می‌توانید به ساحل مالاباتا بروید در تانجی‌یر (Tangier) بروید و در محل اقامت هرکول افسانه‌ای مقیم شوید. به تنهایی به مراکش سفر و تجربه‌های نابی کسب کنید.

سفرهای تنهایی- ترکیه

مسافرت تنهایی می‌توانند یک تجربه‌ی خاص برای شما به ارمغان بیاورند. ترکیه کشوری است که در آن کار و لذت در همه وجوه، با یکدیگر انس گرفته‌ است و جای مناسبی برای سفر تنهایی است. این کشور همسایه‌ی ایران جای خوبی برای مسافرت تنهایی است. این‌جا، شما صدها مرکز خرید، موزه و بالون (در کاپادوکیه) وجود دارد. همچنین ترکیه، یکی از امن‌ترین مقاصد گردشگری در جهان، محسوب می‌شود و برای تنهایی سفر کردن بسیار مناسب است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ